dreams do come true??….

lately ni tidur saya selalu dibuai mimpi2….. dr mimpi2 indah sampai laa ke mimpi2 ngeri….. smlm saya mimpi dpt offer gi CKM… saya blm pon mintak… Ir. Mamat offer… heheee bangga diri sekejap… tetiba dpt offer.. mcm bgus sangat kau warnida…. dan itu hanyalah mimpi…kahkahaaaa …. 😛

kwn baik sya ada bgtau…masa sya selalu dpt mimpi2 yg berulang2…. mimpi yg sama… org yg sama….. mimpi adalah mainan tidur… kita sbgai manusia biasa x dpt nk membezakan mimpi adalah petunjuk ataupun mainan tidur.. lebih tepat lg… mainan syaitan dan iblis…. hya ahli2 agama, wali2 yg mimpi nya adalah petunjuk….. up to u nk ambil mimpi tu sebagai apa.. macam mana… x salah kalau di buat rujukan ataupun peringatan… tp bkn pegangan.

tp.. saya rasa.. lately nie tidur saya di buai mimpi2 … sbb sblm tidur saya tgh berfikir … br semalm sya ckp saya nk pindah…. tetiba sampai ke tidur kau dpt offer warnida.. apa laaa…!! …

ada lg saya mimpi smlm (pnjg nye mimpi aku smlm….)… i dont like that person (nk ckp hate tp x sampai ke tahap itu pulak… cuma annoying kot….x suke laaaa…..)   .. as long as he’s around…. and i wish i wouldn’t know him…. tu laaaa… xbaik x suke org… now he’s become ur nite mare….!!!…. padan muke kau warnida !!! …

and….. im still learning to IGNORE and FORGET …… and i hope one day i can learn to FORGIVE ….

🙂 klau  setiap hari mimpi encik chenta takpe jgk……….